Tre nyansettelser i Bleed Det norskeide designbyrået med kontorer i Oslo og Wien satser på identitetsdesign og motion design. Samtidig ansetter de ny prosjektleder.
Derfor kjøper alle designtjenester «Det blir stadig mer krevende å bli hørt, forstått og husket i en stor verden hvor stadig mer foregår på små skjermer», skriver Christoffer Nøkleby.
– Helt på høyde med de mest eksklusive motehusene i Italia og Frankrike Bleed står bak den visuelle kommunikasjonen til eksklusivt meglerhus.
Bleed henter dobbel pris i Type Directors Club Belønnes for arbeidet med Historisk museums nye visuelle identitet.
Ice-lanseringen Nice Mobil har fått designhjelp av Bleed – Prosessen har vært morsom og vi er stolte av resultatet.
Bleed har hjulpet BKK-konsernet med å lage en strømutfordrer – Voltes verdiforslag og merkevareuttrykk vitner om en aktør som sikter på bransjelederskap.
Bleed skal hjelpe Naturhistorisk museum med en ny visuell identitet – En spennende oppgave både designfaglig og merkevarestrategisk.